Saturday, July 4, 2009

Manchester United

Cakap bola Malaysia. Nape MU plak nih?? Haha...saje jer....kan MU wat Asia Tour....dan akan friendly dengan team Malaysia....so aku saje2 la nak preview....

Aku punye semangat....aku x kesah sangat pon pasal tgk match tu...tp yang aku paling kesah...aku nak tgk training session diorang....mesti best kan....

tp....setahu aku training tiket x tahu lah ada jual ke tak....
tp awal2 dulu (may kot), sape beli tiket match, dpt training tiket free. so aku belilah tket yg RM58 tu...suruh adik kpd member aku belikan kat Al-Ikhsan atau Nike outlet kt KL. Maklum la aku kt Miri time tu. dpt la aku both tickets.

Selalunya, frenly camni, MU tak pakai full team player pun...campur2 rojak2 try2 sana sini.

Tahukah Anda? Barthez pernah main LEFT WING lawan team Singapore suatu ketika dulu. Dia sub Diego Forlan time tu. Haha. Tapi Barthez mmg hampeh la. Beckham pun bantai gelak tgk dia nye cross, tp aku rase aku selalu tgk cross mcm tu dlm liga M. Haha.

So, Bukit Jalil, here I come. 17 and 18 July. First time nih aku TENGOK bola kat Bkt Jalil. First aku pegi dulu tgk SureHeboh 2004. Haha. Ada memori beb gi sana time tu.

Btw, begitulah.... Harap Malaysia tak main cam sampah. Tiket 98000 dah sld out...aku rase ramai fan MU nih....yang g sokong Malaysia mlm tu mesti yg anti-MU. Harap2, masih ramai sokong Malaysia.

No comments:

Post a Comment